niedziela, 5 stycznia 2014

Doceniasz dodatki z kamieni? A może sama masz ochotę coś stworzyć na podstawie swojego konceptu?

Mój pierwszy bursztyn otrzymałam w prezencie, następne półprodukty postanowiłam zamawiać sama, sprawiło to, że obecnie mam już pokaźną kolekcję eleganckiej biżuterii zrobionej z bursztynu kolumbijskiego. Czasami zastanawiam się, co wpływa na to, że różne wyroby z bursztynu są cenione niemal przez każdego, kto się z nimi zetknie, ostatecznie nie mam wątpliwości, że to nade wszystko zasługa ich niepowtarzalnego piękna. Większość dodatków zamawiam dla siebie, od czasu do czasu jednak decyduje się na bursztyn jako sprawdzony pomysł na prezent. Być możecie potrzebujecie ciekawych prezentów dla ważnej osoby, czy wybierzecie taką półprodukty z bursztynu Amber Mania ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz