poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dla nie sprawnych ruchowo

Czasami mają miejsce przykre sytuacje - różne operacje, skręcenia itp. po których bywamy zagipsowani na parę dłużących się niemiłosiernie dni czy tygodni. Sama jakiś czas temu miałam operację kolana. Leżenie w łóżku bardzo mnie irytowało. Owszem, miałam trochę czasu,by trochę poczytać i nadrobić zaległości, ale brak możliwości ruchu mnie drażnił. Stąd pomysł, aby pożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to wcale drogie. To godna pochwały inicjatywa, zwłaszcza, że z reguły potrzebujemy takiego wózka na krótki czas, a nie na stałe, dlatego też nie warto go kupować. Usłyszałam również, że można wypożyczać tzw. wózki aktywne, które pozwalają niepełnosprawnym uprawiać wszelkiego rodzaju sporty. Jeśli szukasz informacji na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz